søndag 13. mars 2011

englebody


Min svoger og svigerinne venter nå sin andre (hennes tredje) og denne gangen ventes det ei jente. Det gjorde det forrige gang også, men på selveste bursdagen til svigerinnen min kom hun, og svogers første ord da hun kom ut var "Hun har baller!"


Det var en gutt! :)

Denne gutten er nå 13 måneder gammel og skal snart bli storebror til det vi forventer er ei tulle. Denne gangen har de hatt tre ultralyder hvor alle har sagt jente, da kan de vel ikke ha tatt feil da?


 Oppskrift: Dalehefte 208 - Nr 20805
Motiv: Eget
Garn: Dale babyull
Pinne 2 1/2
Størrelse: Nyfødt
5 trykknapper

Min svigerinne er nå høygravid, og vi hadde håpet at lille Lise Marie / Natalie / Runa skulle komme den 9.mars - dagen til den vordene pappa, men ingen telefon.. Fortsatt like gravid og vi fortsatt like spente :)

Enn så lenge har jeg fått gjort ferdig gaven hennes - en liten engelbody. Dessverre ble ikke vingene symmetriske og det så jeg ikke før det var for sent. Heldigvis har det seg slik at håndarbeid er sjeldent "perfekt" og alltid unikt så krysse fingrene for at mammaen og pappaen ikke er så pirkete på det.

Nå gjenstår det bare for lillemor å komme ut, vi gleder oss masse til å se deg!  
 Vi tastes!
- Inger Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar