tirsdag 17. september 2013

noe til megselv



Garn: Pickles Pure Thin Alpaca
Pinne: 6 mm
Størrelse: one size
 Farge: Bjørnebær
Jeg begynte å strikke da Tiddy var et halvt år gammel. Siden da har jeg strikket 64 ulike prosjekter, og ikke ett eneste et av dem har vært til meg! Da var det på godt overtid at jeg skulle lage noe til meg selv.

Prosjekt 65 ble en tube-skjerf (litt usikker på hva det faktisk heter på norsk? Cowl på engelsk iallfall) i deilig alpakkaull som egentlig skulle bli en kjole til frøkna, men som ble for liten. Siden jeg er i gang med å minske haugen med uferdige prosjekter (se HER), samtidig bruke opp kista (!!) jeg har med garn, rekket jeg opp kjolen. Det var ikke nok i den fargen til et nytt Tiddy-prosjekt, ei hadde jeg mer av samme garn, så da lagde like så godt noe smått til meg selv.


 Er du flink til å unne deg selv ting,
        eller er det ungene som hele tiden får hos dere også    ?  :)
Vi tastes!
- Inger Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar